Obchodní podmínky

1 Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele vzdělávání (služeb) (dále jen poskytovatel) a klienta. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (GDPR) a zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.).

Definice výrazů používaných v obchodních podmínkách:

  • Cena je finanční částka, kterou budete hradit za službu.
  • Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření smlouvy o poskytování vzdělávací služby s poskytovatelem.
  • Vy jste osoba nakupující na Našem e-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující nebo klient.
  • Zboží nebo služba je to, co můžete nakoupit na e-shopu poskytovatele.

Komunikace mezi poskytovatelem a klientem bude prováděna primárně elektronicky, prostřednictvím e-mailů nebo webových rozhraní.

Pokud některá část těchto Podmínek odporuje tomu, co bylo zvlášť dohodnuto mezi poskytovatelem a klientem, bude mít individuální dohoda před těmito Podmínkami přednost.

2 Identifikační údaje poskytovatele

Poskytovatel: Mirko Tomášek
Sídlo: Grohova 127/33, 602 00 Brno
IČO: 07179871
E-mail: [email protected]
Telefon: 728859864
Web: www.mirkotomasek.cz

3 Poskytované služby

Poskytovatel nabízí vzdělávací služby, zejména kurzy, semináře a workshopy.

4 Vznik smluvního vztahu

Uzavření smlouvy je možné pouze v českém jazyce. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím e-shopu. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradí klient, přičemž tyto náklady se neliší od běžné sazby za připojení k internetu.

Smluvní vztah vzniká přihlášením na kurz, které lze uskutečnit těmito způsoby přihlášením prostřednictvím e-shopu – vybráním konkrétního kurzu na webu a přidáním do košíku stisknutím tlačítka „Přidat do košíku“. Pro úspěšné dokončení objednávky musí klient vyplnit všechny požadované údaje, za jejichž správnost zodpovídá, a potvrdit souhlas s těmito obchodními podmínkami prostřednictvím zatrhávacího políčka. Objednávka se dokončuje stisknutím tlačítka „Objednat a zaplatit“, kterým se klient zavazuje k zaplacení dle pokynů a odebrání služby.

    Potvrzení objednávky je zasláno e-mailem, čímž dochází k uzavření smlouvy. Potvrzení obsahuje též pokyny k platbě. Přihláška je závazná po připsání platby dle článku 5 na účet poskytovatele a na klienta se vztahují storno podmínky uvedené v článku 8.

    5 Cena a způsob úhrady

    Konečná cena služby je vždy uvedena v rámci e-shopu, v návrhu objednávky a ve smlouvě. V případě rozporu se použije cena uvedená v návrhu objednávky.

    Na základě dokončení objednávky klient obdrží informace o způsobu úhrady. Pro potvrzení objednávky služby (kurzu) je požadována záloha, jejíž výše je uvedena u konkrétního produktu. Po zaplacení zálohy je klientovi rezervováno místo na kurzu. Tato záloha je až na mimořádné případy nevratná a slouží pro pokrytí nákladů spojených s případným stornem.

    Detailní platební údaje:

    • Číslo účtu: 1333334003/5500
    • Variabilní symbol: číslo objednávky

    Aktivita je považována za zaplacenou dnem připsání platby na účet poskytovatele. O připsání platby na účet poskytovatele je klient informován e-mailem. Celková cena kurzu musí být uhrazena nejpozději týden před začátkem konání kurzu. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a zaslána na e-mailovou adresu klienta.

    6 Překážky na straně klienta

    Nemůže-li se klient zúčastnit kurzu, na který je přihlášen, oznámí tuto skutečnost poskytovateli co nejdříve e-mailem. Na tuto platbu se vztahují storno podmínky podle těchto obchodních podmínek.

    7 Překážky na straně poskytovatele

    Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit kurz z důvodu nedostatečného počtu účastníků nebo z jiných objektivních důvodů. V tomto případě má klient právo na vrácení úplaty za kurz ve výši 100% zaplacené ceny do 7 dnů.

    8 Storno podmínky

    Při zrušení účasti na kurzu ze strany klienta se účtují následující storno poplatky:

    • Při odhlášení do týdne před zahájením kurzu je storno poplatek ve výši zálohy.
    • Při odhlášení méně než týden před zahájením kurzu je storno poplatek ve výši celkové ceny kurzu.

    Tyto storno poplatky mohou být ve specifických případech sníženy. Nárok na toto snížení nevzniká automaticky, jedná se vždy o individuální situaci.

    9 Dodání služby a podmínky účasti

    Poskytovatel se zavazuje dodat smluvenou službu ve kvalitě a v rozsahu, jaké uvedl v podmínkách poskytnutí služby (informace po přihlášení, propozice, leták). S těmito podmínkami je klient seznámen před vznikem smluvního vztahu.

    10 Ochrana osobních údajů

    Poskytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s GDPR a dalšími právními předpisy. Podrobnosti jsou uvedeny na webové adrese: mirkotomasek.cz/gdpr/.

    11 Vratky

    V případě ukončení smluvního vztahu vrátí poskytovatel klientovi úplatu, kterou klient za službu zaplatil, sníženou o storno poplatky vypočtené podle článku 8 těchto podmínek. Vratka bude provedena na účet, ze kterého platba přišla.

    12 Vyšší moc

    V případě předčasného ukončení služby z důvodu zásahu vyšší moci nemá poskytovatel vůči klientovi žádné povinnosti ani závazky, a klient ztrácí nárok na vrácení úplaty zaplacené za službu. Vyšší moc zahrnuje války, občanské nepokoje, vyhlášení výjimečného stavu, živelné katastrofy, pandemie a podobné situace.

    13 Řešení sporů

    Stížnosti je možné podávat prostřednictvím e-mailu [email protected]. O vyřízení stížnosti bude klient informován e-mailem.

    K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.coi.cz.

    Platformu pro řešení sporů on-line lze využít při řešení sporů mezi poskytovatelem a klientem, který je spotřebitelem, prostřednictvím internetové adresy: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

    14 Závěrečná ustanovení

    Tyto obchodní podmínky jsou platné a závazné pro všechny služby poskytované podle těchto podmínek. Změnu těchto obchodních podmínek lze uskutečnit pouze písemnou formou a nevztahuje se na již uzavřené smluvní vztahy.

    V Brně dne 3. 6. 2024

    Přejít nahoru